اخبار رمزارزها

اسنوپ داگ به NFT‌ها علاقه نشان داد

پرداخت بیتکوین برای آلبوم موسیقی

اسنوپ داگ یکی از معدود افراد مشهوری است که خیلی زود با کریپتو درگیر شد. در سال 2013، او بیت‌کوین را وسیله‌ای برای پرداخت آلبوم جدید خود قرار داد. یک واحد از این آلبوم با قیمت 0.3 بیت‌کوین، معادل حدود 7000 دلار برای هر آلبوم (به قیمت لحظه نگارش این مطلب) در دسترس قرار گرفت.

مشخص نیست که اسنوپ داگ چقدر از این سرمایه‌گذاری خود به دست آورده است.

او دارنده بیت‌کوین، دوج‌کوین و سایر ارزهای دیجیتال است. مجموعه NFT او شامل Cryptopunks، Cool Cats، Sandbox و دیگر مجموعه‌های NFT است و او به طور مداوم اعتقاد خود را به ارزهای دیجیتال تکرار کرده است.

در آوریل سال گذشته، اسنوپ داگ با متاورس Sandbox همکاری کرد تا یک مجموعه NFT به نام “Snoop Avatars” را راه‌اندازی کند و یک تک آهنگ هیپ هاپ با عنوان “A Hard Working Man” منتشر کرد که بعداً با یک مجموعه ان‌اف‌تی 50000 قطعه‌ای همراه شد.

این ستاره رپ همچنین با Yuga Labs – تیم پشت سر Bored Ape Yacht Club (BAYC) و CryptoPunks – همکاری کرد تا در مراسم اهدای جوایز موسیقی ویدئویی MTV در 29 آگوست، اجرای روی صحنه‌ای کاملا متفاوت داشته باشد.

اسنوپ داگ اخیرا در جایگاه یکی از بنیانگذاران یک پلتفرم پخش زنده مبتنی بر وب 3 به نام شیلر Shiller ایفای نقش می‌کند. با نفوذی که او در جامعه سازندگان دارد، این می‌تواند به معنای آینده بهتر برای NFT ها و پخش موسیقی باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا