اخبار بلاکچین

همکاری تاریخ ساز گوگل و سولانا

با همکاری گوگل و سولانا SOL پذیرش فناوری بلاکچین یک قدم دیگر جلو رفت

پس از اینکه Google Cloud اعلام کرد محصولی به نام «موتور گره بلاک‌چین» ارائه می‌کند و همچنین اشاره کرد که اتریوم اولین بلاک‌چین پشتیبانی‌شده خواهد بود، این شرکت فاش کرد که در 5 نوامبر 2022 یک اعتبارسنجی Solana را اجرا می‌کند. گوگل گفت که ابر بخش در حال حاضر با سولانا کار می‌کند تا موتور گره بلاک‌چین این شرکت را به زنجیره سولانا بیاورد.

گوگل در حال بهره برداری از Solana Validator تولید‌کننده بلوک است، بخش ابری شرکت قصد دارد در سال 2023 Solana را به بلاک‌چین‌های پشتیبانی شده موتور گره بلاک‌چین اضافه کند.

گوگل پس از معرفی Blockchain Node Engine در پایان ماه اکتبر به سمت دیگر بلاک‌چین‌ها قدم برمی دارد. بر اساس یک توییت از حساب رسمی توییتر Google Cloud، این شرکت در حال حاضر یک اعتبارسنجی Solana را اجرا می‌کند. این شرکت در توییتی نوشت : «Google Cloud یک اعتبارسنجی [Solana] تولید‌کننده بلوک را برای مشارکت و اعتبارسنجی شبکه اجرا می‌کند . این شرکت افزود:

Google Cloud در حال کار با [Solana] برای آوردن Blockchain Node Engine به زنجیره Solana در سال آینده است، بنابراین راه‌اندازی یک گره Solana اختصاصی در فضای ابری برای هر کسی آسان خواهد بود.

علاوه بر ارائه پشتیبانی از Blockchain Node Engine به Solana، Google Cloud بلاک‌چین Solana را ایندکس کرده و داده‌ها را به “Big Query” در سال آینده خواهد آورد. هدف این است که «دسترسی اکوسیستم توسعه‌دهنده سولانا به داده‌های تاریخی را آسان‌تر کنیم». ارزش سولانا توکن بومی سولانا (SOL) با اعلام این خبر افزایش یافت و SOL در این هفته 7.8 درصد در برابر دلار آمریکا افزایش یافت.

با این حال، همه از ماموریت گوگل برای میزبانی گره‌های سولانا در فضای ابری هیجان زده نشدند. “این چیز خوبی نیست. تمرکز بیشتر و بیشتر. این مانند نقطه مقابل کریپتو است،» یکی از افراد در تاپیک اعلامیه Google Cloud در توییتر انتقاد کرد. فرد دیگری با انتقاد آن شخص موافقت کرد و پاسخ داد : “Crypto در سال 2017 به طور کامل اصلاح شد. مردم اکنون خدمات متمرکز و مراقبتی را جشن می‌گیرند زیرا باعث افزایش تعداد می‌شود.”

منبع
cryptomentor

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا