اخبار رمزارزهااخبار قانون‌گذاری رمزارزها

پاسخ رابرت کیوساکی به اظهارات چارلی مانگر

جنگ سرمایه‌گذار با میلیاردر

رابرت کیوساکی، سرمایه‌گذار برجسته و نویسنده پرفروش‌ترین کتاب امور مالی شخصی «پدر پولدار، پدر فقیر» پس از اظهارات میلیاردر آمریکایی چارلی مانگر در خصوص ممنوع کردن ارزهای دیجیتالی مانند بیت‌کوین (BTC) پاسخ خود را به اشتراک گذاشته است.

کیوساکی در مصاحبه‌ای با Stansberry Research در 18 فوریه گفت که اگرچه مانگر ممکن است همچنان از سهام و سیستم‌های مالی سنتی دفاع کند، اما نسل جوان به دلیل ساز و کارِ قابل دفاعِ سیستم حسابداری رمزارزها، از آنها استقبال می‌کنند.

این مدرس مالی معروف اظهار داشت که بدبینی مانگر نسبت به ارزهای دیجیتال می‌تواند با همسویی او با «جمعیت خزانه داری فدرال رزرو وال استریت» مرتبط باشد!

کیوساکی همچنین معتقد است که نباید روی حرکت قیمت ارزهای دیجیتال تمرکز کرد، بلکه باید روی فناوری زیربنایی رمزارزها متمرکز شود.

کیوساکی افزود: «چارلی احتمالاً هنوز هم می‌گوید سهام بخرید، اما دلیل اینکه من رمزارزها را دوست دارم، نه بیت‌کوین، بلکه بلاک‌چین است و بلاک‌چین یک سیستم حسابداری است. این مشروع تر از فدرال رزرو یا خزانه داری یا وال استریت است، بنابراین چارلی مانگر طرفدار خزانه داری فدرال رزرو وال استریت است و نسل‌های جوان، نسل هزاره و پایین تر، طرفدار آیفون هستند.»

اظهارات کیوساکی در پاسخ به بیانیه قبلی مانگر است که در آن مانگر انتقاد خود را از بیت‌کوین اعلام کرد و در عین حال گفت افرادی که مخالفِ قانون گریز کردنِ دارایی‌های دیجیتال هستند «احمق» هستند. او اضافه کرد که این «مضحک» است که کسی در ارزهای دیجیتال سرمایه‌گذاری کند.

جالب اینجاست که مانگر 99 ساله اظهار داشت که به مقامات ایالات متحده به دلیل مجوز دادن به ارزهای دیجیتال افتخار نمی‌کند.

منبع
cryptomentor

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا