اخبار رمزارزهااخبار صرافی‌های رمزارزاخبار قانون‌گذاری رمزارزها

هفت خبر هفته 10 شهریور 1402

هفت خبر هفته

وضعیت گریسکیل بیت کوین ETF

گریسکیل اینوستمنت، یک شرکت سرمایه گذاری رمز ارز پیشرو، به تازگی در جنگ حقوقی خود با کمیسیون اوراق بهادار و تبادلات (SEC) پیروز شد. دادگاه تجدید نظر فدرال به نفع گریسکیل حکم داد و SEC را مجبور کرد تا پروپوزال گریسکیل را برای تبدیل بیت‌کوین‌تراست خود، به نام GBTC، به ETF دوباره ارزیابی کند. این حکم موجب شد قیمت بیت‌کوین به طور فوری افزایش یابد و امید را برای تایید ETF های بیت‌کوین در آمریکا بالا ببرد. با این حال، مایکل ساننشاین، مدیر عامل گریسکیل اینوستمنت، تردید دارد آیا شرکت نیاز باشد تا درخواست خود را با SEC آمریکا برای تبدیل محصول GBTC خود به ETF بیت کوین دوباره ثبت کند.

سه آلتکوین که ممکن است در سپتامبر سقوط کنند

آگوست ماه پرکار و پرحرارت برای بازار رمزارز بود ، مخصوصا در مورد بیت‌کوین و اتریوم که تلاش می‌کردند قیمت پایدار را حفظ کنند. با این حال Rollbit Coin (RLB)، XDC Network (XDC) و TON به عنوان بازنده‌های احتمالی سپتامبر شناخته شدند.

پیش‌بینی قیمت بیت‌کوین

احتمال ETF افزایش می‌یابد؛ ادغام Robinhood کاهش قیمت BTC را کنترل می‌کند. بیت‌کوین یک سطح حمایتی $27,280 را در روز پنج‌شنبه حفظ کرد، که نشان‌دهنده‌ی کاهش اندک کمتر از 1% بود. انگیزه بازار به دلیل ادغام Robinhood تغییر کرد.

شبکه استروم در دور اول سرمایه‌گذاری 3.5 میلیون دلار جذب کرد

شبکه استروم، یک پروتکل استیکینگ نقدینگی مبتنی بر بیت‌کوین لایتنینگ نتورک، 3.5 میلیون دلار در یک دور سرمایه گذاری اولیه جمع آوری کرده است که توسط گرینفیلد رهبری شده است، با مشارکت لمنیسکپ، نو لیمیت هولدینگز، کوجیتنت ونچرز و دیگران.

پیش‌بینی قیمت چیلیز

چیلیز ممکن است در این سال قیمت $0.1 را دوباره پس گیرد.

پیش‌بینی قیمت AMP در 2023: آیا آمپ یک سرمایه‌گذاری خوب است؟

آمپ قصد دارد به کاربران اجازه دهد توکن‌ها را بدون نیاز به انتقال آن‌ها به یک قرارداد هوشمند به صورت فیزیکی استیک کنند.

بایننس جفت‌ارزهای معاملاتی BETH را حذف می‌کند و تمرکز خود را روی WBETH می‌گذار

بایننس جفت‌ارزهای معاملاتی BETH را حذف کرده و WBETH را به محصولات انعطاف پذیر Simple Earn و وام‌ها اضافه کرده است تا خدمات staking و کاربرد کاربر را بهبود بخشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا