اخبار ان‌اف‌تی NFTاخبار بلاکچیناخبار رمزارزهااخبار صرافی‌های رمزارزاخبار قانون‌گذاری رمزارزها

هفت خبر هفته 27 مرداد 1402

هفت خبر هفته

سقوط قیمت بیت‌کوین

بر اساس یک مقاله اخیر در کوین‌تلگراف، چندین نظریه وجود دارد که چرا قیمت بیت‌کوین در مدت 10 دقیقه تقریباً 8 درصد کاهش یافت. برخی از تئوری‌های مطرح شده عبارتند از: 1- شرکت SpaceX ایلان ماسک که طبق گزارش‌ها، دارایی‌های بیت‌کوین خود را فروخته است. اسپیس‌ایکس ممکن است مقداری یا تمام 373 میلیون دلار دارایی بیت‌کوین خود را که از مقاله 17 اوت وال استریت ژورنال به دست آمده است، فروخته باشد 2- ورشکستگی یک غول املاک چینی و ترس از افزایش نرخ بهره.

با این حال، به نظر می رسد که هیچ اتفاق نظری در مورد اینکه چرا بازار ارزهای دیجیتال به طور ناگهانی سقوط کردند، وجود ندارد.

بحث داغ کریپتو: جمهوری‌خواهان مسئول نظارت بر SEC

قانونگذاران جمهوری‌خواه در کمیته کنگره ایالات متحده که مسئول نظارت بر کمیسیون بورس و اوراق بهادار است، جنسلر را به خاطر تایید Prometheum  توسط کمیسیون، نقره داغ کردند.

لیست Lybra Finance

صرافی OKX  ارز دیجیتال Lybra Finance ($LBR) را لیست خواهد کرد.

پی‌پال خریدهای کریپتویی را در بریتانیا متوقف می کند

پی‌پال اعلام کرده است که با توجه به قوانین جدید اداره رفتار مالی بریتانیا (FCA)، توقف خرید ارز دیجیتال در پی‌پل، از اول اکتبر 2023 اجرایی خواهد شد.

رابرت کیوساکی گزارش WSJ را رد کرد

رابرت کیوساکی، یک کارآفرین آمریکایی، گزارش وال استریت ژورنال (WJS) در مورد قدرت و موقعیت قوی اقتصاد ایالات متحده را تکذیب کرد.

ارزیابی ان‌اف‌تی بیت‌کوین

ارزیابی اوج و پایان فصل بیت‌کوین Ordinals از ماه جولای: در این گزارش نحوه عملکرد بیت‌کوین Ordinals در ماه گذشته آمده است. در برخی موارد، فعالیت در شبکه آرام بود. اما مواقع دیگر اینطور نبود.

مشارکت گیت‌کوین و شل برای استفاده از بلاکچین برای راه‌حل‌های آب و هوایی

گیت‌کوین با شل همکاری می‌کند تا با استفاده از بلاک‌چین، انرژی‌های تجدیدپذیر را تشویق کند. این مشارکت شامل تامین مالی برای راه‌حل‌های اقلیمی است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا