اخباراخبار دیفایاخبار رمزارزهااخبار صرافی‌های رمزارزاخبار غیرمتمرکزسازیاخبار قانون‌گذاری رمزارزهااخبار وب3

هفت خبر هفته 8 تیر 1402

هفت خبر هفته 8 تیر 1402

پلتفرم DeFi Oasis.app به Summer.fi تغییر نام داد

Oasis.app یک پلتفرم DeFi است که به کاربران اجازه می‌دهد از دارایی‌هایی که در پروتکل‌های متعدد نگهداری می‌کنند وام بگیرند و درآمد کسب کنند، اخیراً به Summer.fi تغییر نام داده است. تغییر نام تجاری آغازگر دوره جدیدی برای تیم Oasis.app است که نشان‌دهنده رشد آنها از یک پلتفرم ظاهری به یک اکوسیستم چند پروتکلی جامع DeFi است که دسترسی به طیف متنوعی از محصولات را ارائه می دهد.

Summer.fi یک تجربه کاربری جدید، محصولات جدید و پشتیبانی از پروتکل های بیشتر را راه اندازی کرده است. نام Summer.fi توسط تیم برای تجسم سادگی، سرزندگی و فضایی دوستانه انتخاب شد. این تجسم ارزش‌های اصلی آن‌ها است که حول محور ارائه یک نقطه ورود مطمئن و بدون دردسر به کاربران برای استقرار سرمایه‌شان در DeFi، بدون توجه به شرایط بازار متمرکز شده است.

خریدهای معلق BitGo پس از لغو خرید Prime Trust متوقف می‌شوند

BitGo یک متولی ارزهای دیجیتال است که اخیراً خرید پیشنهادی Prime Trust را کنار گذاشته. به دنبال این تصمیم، مدیر عامل BitGo، فاش کرد که این شرکت چندین سرمایه‌گذاری دیگر در این زمینه دارد. بلشی در مصاحبه‌ای با First Mover اظهار داشت: “ما خریدهای معلقی داریم که در حال حاضر نمی‌توانم آن ها را اعلام کنم، اما پیش‌بینی می‌کنم در شش ماه آینده به ی کجمع‌بندی در این فضا خواهیم رسید.”

خاتمه خرید پرایم تراست توسط BitGo در 22 ژوئن، گمانه‌زنی‌ها را در مورد مشکلات مالی شرکت مورد نظر افزایش داد. این تصمیم پس از دستیابی به توافق اولیه در اوایل این ماه گرفته شده است.

Nodeless، یک پردازنده لایتنینگ بیت‌کوین غیر KYC، توسط جک دورسی توییت شد

Nodeless یک پردازشگر لایتنینگ بیت‌کوین غیر KYC است که اخیراً توسط جک دورسی توییت شده است. این پلتفرم این امکان را برای فروشندگان فراهم می‌کند تا پرداخت‌های لایتنینگ بیت‌کوین را بدون نیاز به شناخت مشتری خود بپذیرند. به طور خلاصه، فروشندگان می‌توانند این ابزار را به وب‌سایت خود اضافه کنند تا پرداخت‌های بیت‌کوین را راحت‌تر بپذیرند، به‌ویژه از طریق شبکه لایتنینگ، که پرداخت‌های ارزان‌تر و سریع‌تری را از طریق Bitcoin ارائه می‌دهد.

Nodeless «بدون گره» است به این معنا که فروشنده‌ای که پرداخت‌ها را می‌پذیرد، مجبور نیست گره لایتنینگ خود را اجرا کند. به جای اینکه کاربر گره خود را اجرا کند، گره Nodeless است که پرداخت را انجام می‌دهد. وقتی پرداختی برای فروشنده‌ ارسال می‌شود، به Nodeless ارسال می‌شود. سپس Nodeless بلافاصله پرداخت را به آدرس زنجیره‌ای یا لایتنینگِ فروشنده‌ ارسال می کند.

بایننس امارات متحده عربی را به عنوان تمرکز اصلی برای فعالیت های آتی خود هدف قرار داده است

بایننس، بزرگ‌ترین صرافی ارز دیجیتال جهان، به دلیل محیط دوستدار ارز دیجیتال، تمرکز اصلی خود را به امارات متحده عربی معطوف کرده است. الکس چهاده، مدیر کل بایننس دبی، در مصاحبه‌ای با کوین‌تلگراف اعلام کرد که امارات متحده عربی یک مقصد اصلی برای کسب و کارهای کریپتویی است که به دنبال یک مسیر روشن رو به جلو هستند. ایشان به موضع دوستانه امارات نسبت به دارایی‌های دیجیتال نیز اشاره کرد.

چهاده اظهار داشت که بایننس تشخیص داده است که رهبری ارشد امارات می‌خواهد منطقه را به عنوان یک نقطه کانونی برای Web3 ایجاد کند. آنها در تلاشند تا از درآمد سوخت‌های فسیلی فاصله بگیرند و کریپتو را به عنوان یک محرک عالی برای انجام این کار ببینند. در نهایت، مقررات شفاف رمزنگاری در امارات، این منطقه را برای صرافی‌هایی مانند بایننس جذاب می‌کند، که در حال حاضر با اختلافات قانونی از سوی تنظیم کننده ها در ایالات متحده، از جمله کمیسیون بورس و اوراق بهادار، و کمیسیون معاملات آتی کالاها، دست و پنجه نرم می‌کند.

WisdomTree exec می‌گوید قراردادهای اشتراک‌گذاری داده‌ها «بخش کلیدی» برنامه‌های بیت‌کوین ETF هستند

جرمی شوارتز، مدیر ارشد سرمایه‌گذاری جهانی WisdomTree، در 26 ژوئن در مورد صندوق‌های قابل معامله در مبادلات نقدی ارزهای دیجیتال (ETF) اظهار نظر کرد. شوارتز طی مصاحبه‌ای با CNBC گفت: «یکی از چیزهایی که پرونده‌های اخیر [ETF بیت‌کوین] مشترک هستند… این است که آنها در تلاش هستند تا توافق‌های نظارتی اشتراک‌گذاری داده‌ها را بین صرافی‌ها داشته باشند تا خیال SEC را در مورد [مسئله] دستکاری قیمت راحت باشد.»

کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) تمام ETF های نقدی را تا به امروز رد کرده است. با این حال، ETF های آتی ارزهای دیجیتال را که از اواخر سال 2021 شروع شد و با پیشنهاد ProShares که در 19 اکتبر همان سال، تایید کرد.

SEC تنها در سال گذشته بیش از ده‌ها ETF بیت کوین را رد کرده است در حالی که چندین ETF مبتنی بر فیوچرز بیت‌کوین را تایید کرده است. ETF های بیت‌کوین اسپات بر اساس قیمت خود بیت‌کوین معامله می شوند، در حالی که ETF های مبتنی بر معاملات آتی بر اساس قیمت محصول آتی بیت کوین CME معامله می‌شوند.

بیت کوین 1 روز دیگر فرصت دارد تا سطح قیمتی 32000 دلار را قبل از پایان نیمه اول سال 2023  بازپس گیرد

حدود یک روز تا پایان نیمه اول سال 2023 در کریپتو و به همراه آن کندل 6 ماهه بیت‌کوین باقی مانده است. نمودار BTCUSD با بازه زمانی بالا به شکل‌گیری یک الگوی برگشت صعودی بالقوه نزدیک است، اما در حال حاضر از گذر از نقطه ماشه ناموفق بوده است.

فروشندگان XRP ممکن است پس از رد قیمت در یک بلوک سفارش نزولی که قیمت ارز دیجیتال را کاهش داد، به بازی بازگردند

بخش خوبی از سود صعودی XRP حذف شد، زیرا رد قیمت در یک بلوک سفارش نزولی باعث کاهش قیمت ارز دیجیتال شد. رد قیمت در بلوک سفارش نزولی، سود یک هفته‌ای را نصف کرد. تمایل بازار به سمت فروشندگانی با 52.2 درصد مزیت شورت نسبت به فروشندگان لانگ است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا