بررسی

اتحادیه دامین وب3 W3DA

به نقل از ارزاخبار اتحادیه دامین وب3 (Web3 Domain Alliance – W3DA) یک سازمان تحت رهبری اعضا و عضو محور است که به بهبود محیط‌های فناوری و سیاست عمومی برای کاربران خدمات نامگذاری بلاکچین اختصاص دارد

ماموریت W3DA

این اتحاد برای ترویج توسعه اکوسیستم نامگذاری بلاکچین و عملکرد ثبت دامنه بلاکچین با و در بستر تمامی برنامه‌های وب مبتنی بر بلاکچین و سنتی است.

Web3 Domain Alliance به پیشرفت فناوری ثبت دامنه بلاکچین و همچنین حفاظت از مصرف‌کننده با اطمینان از قابلیت همکاری ثبت دامنه بلاکچین اختصاص دارد.

اتحاد دامنه Web3 بر این باور است که دامنه‌های سطح بالای وب3 عمومی مبتنی بر بلاکچین (“TLD”) که توسط یک سازمان خاص توسعه یافته و به بازار عرضه می‌شوند، دارایی معنوی هستند و فعالین صنعت باید به حقوق مالکیت معنوی کلیه خدمات نام‌گذاری بلاکچین به نفع مصرف‌کنندگان و همچنین برنامه‌هایی که می‌خواهند از عملکرد دامنه بلاکچین پشتیبانی کنند، احترام بگذارند.

تعهدات W3DA

به عنوان عضوی از Web3 Domain Alliance، شرکت‌ها تعهدات زیر را می‌دهند:

  • پیروی از اصول Web3 Domain Alliance مبنی بر توسعه فضاهای نام دامنه بلاکچین منحصر به فرد و قابل تعامل، دامنه‌های NFT، و حمایت از حفاظت قانونی و پذیرش بازار فضای نام بلاکچین.
  • برای محافظت از کاربران و تلاش برای توسعه سیستم‌های نام‌گذاری دامنه NFT سازگار، از طریق اجتناب داوطلبانه از تداخل و تشابه دامنه‌ها با سیستم‌های نام‌گذاری موجود Web3.
  • برای دفاع از موضع سیاستی صاحبان یا اپراتورهای ثبت دامنه NFT تا بتوانند حقوق علامت تجاری را در TLD‌های web3 خود از طریق اولین استفاده تجاری با نفوذ به بازار ایجاد کنند.
  • برای محافظت از حقوق مالکیت معنوی اتحادیه، از جمله حقوق علامت تجاری، در TLD‌های web3 اتحادیه.
  • برای همکاری با سایر اعضای Web3 Domain Alliance برای ارتقای پیشرفت مواضع سیاستی اتحادیه.
  • برای همکاری با دیگر اعضای اتحادیه برای حمایت از به رسمیت شناختن دامنه‌های NFT توسط جامعه گسترده‌ای از سهامداران و عموم مردم.

همکاران W3DA

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا