اخبار رمزارزها

تزوس (XTZ) حامی تیم مک لارن در فرمول یک

Tezos توسط McLaren Racing برای یک همکاری فنی چند ساله در فرمول 1 ، IndyCar و esports انتخاب شد. Tezos ، پیشرفته ترین بلاکچین دنیا ، شریک رسمی Blockchain این تیم است و مک لارن از این شبکه کارآمد و قابل ارتقا برای ایجاد تجربه طرفداران توکن غیر مثلی (NFT) استفاده خواهد کرد. مک لارن درخشان ترین میراث مسابقه‌ای و هیجان انگیزترین رانندگان را در چندین تیم مسابقه‌ای به ارمغان می‌آورد تا NFT تجربه طرفداران بی نظیر و جذابی را بر اساس بلاکچین Tezos ارائه دهد.

Tezos یک بلاکچین منبع باز برای دارایی‌های دیجیتال و برنامه‌ها است که به طور مداوم از طریق حاکمیت کارآمد و ارتقا یافته تکامل می‌یابد. بر خلاف بلاکچین‌های Proof of Work سنتی ، سازوکار پیشگام Tezos Proof of Stake یک رویکرد با صرفه جویی در مصرف انرژی برای تأمین امنیت شبکه خود با استفاده از دو میلیون برابر انرژی کمتر از Proof of Work در Bitcoin و Ethereum است این اجازه می‌دهد تا Tezos تمیز ، با حداقل مصرف انرژی و با کمترین اثر کربن ، کار کند.

به عنوان بخشی از این مشارکت ، مارک تجاری Tezos در تیم فرمول 1 مک لارن و تیم Arrow McLaren SP از جمله در لباس رانندگان McLaren F1 لاندو نوریس و دانیل ریکاردو ؛ و رانندگان AMSP؛ پاتو اوورد و فلیکس روزنکوویست نمایش داده خواهد شد.

منبع: McLaren

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا