اخبار ان‌اف‌تی NFTاخبار رمزارزهااخبار فناوری‌های بلاکچینیاخبار متاورس و گیم‌فایاخبار وب3

ارز دیجیتال ب ام و BMW در متاورس جویتوپیا واقعیت دارد؟

آیا بی ام و BMW به دنبال معرفی ارز دیجیتال خود است؟

همانطور که در ارزاخبار اعلام کردیم، ب ام و اخیراً متاورس خود به نام جویتوپیا را معرفی کرده است. شرکت‌ها و برندها در جویتوپیا می‌توانند به کاربران خود در سراسر جهان این فرصت را بدهند تا ایده‌ها، مفاهیم و دیدگاه‌های گروه BMW در خصوص تجربه رانندگی را بازآفرینی کنند. به طور مثال اگر کاربرانشان حتی نمی‌توانند به لاس وگاس سفر کنند، مستقیماً در مرورگر گوشی موبایل، تبلت یا رایانه شخصی خود و در محیط مجازی متاورس ب‌ام‌و این کار را انجام می‌دهند! اما آیا باید مانند سایر پروژه‌های متارسی مطرح، منتظر ارز دیجیتال ب ام و باشیم؟

در متاورس بی ام و، یک تجربه سفارشی را از طریق سه دنیای تعاملیِ چندبعدی میسر می‌کند: آرامش در بُعد اول، اعتماد به نفس در بعد دوم و شادی در بعد سوم. عبارات سورئال و هنرمندانه ای که وسیله نقلیه را به قلمروهای جدید و متمایز می‌کشاند. این چشم انداز مفهومی جسورانه، ارتباط طبیعی بین راننده و وسیله نقلیه را به سطح بعدی می‌برد. این نشان می‌دهد که چگونه در آینده نزدیک، ارتباط و تعامل مشتری با خودرو کاملاً شهودی خواهد بود. ضمناً این خودروساز هنوز هیچ‌گونه اعلام رسمی مبنی بر تسهیل تراکنش‌های داخل جویتوپیا به کمک ارز دیجیتال ب ام و نداشته است.

خودروی متاورسی ب‌ِاِم‌وِ که آن را Dimensions of Real (به معنای ابعاد واقعی) نامگذاری کرده است در نمایشگاه CES 2022 رونمایی شد. این خودروی مجازی کاربران را فراتر از حرکت فیزیکی از نقطه ۱ به ۲، به سفری چند بعدی و چندحسی در فرادنیا می‌برد. البته این استفاده از این خودرو رایگان است و خبری از خریدن آن با پول فیات یا رمزارز BMW‌ نیست.

رمزارز ب ام و

اما بعید به‌نظر نمی‌رسد که شرکت ب‌ام‌و در آینده‌ای نزدیک، رمزارز جویتوپیا را نیز معرفی نماید. برندها، سازندگان خلاق و اشخاصی که در آن مشغول فعالیت هستند می‌توانند به کمک ارز دیجیتال جویتوپیا به کسب درآمد نیز بپردازند. ممکن است کاربران این فرادنیای زیبا بخواهند با رمزارز، تعدادی لباس‌های برند و مد روز را البته از نوع ان‌اف‌تی، بخرند و در جویتوپیا بپوشند!

نظر شما چیست؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا