اخبار وب3

همکاری با Brave پشتیبانی از Unstoppable Domains را عمیق تر می‌کند

همکاری با Brave پشتیبانی از Unstoppable Domains را عمیق تر می‌کند

در حال حاضر، بیش از 2 میلیون دامنۀ Unstoppable Domains را می‌توان برای ساخت وب‌سایت‌های غیرمتمرکز به راحتی استفاده کرد که کاملاً در Brave کاربردی هستند.

اکنون می‌توان از بیش از 2 میلیون دامنه غیرمتمرکز برای نمایش وب‌سایت‌های غیرمتمرکز در Brave استفاده کرد. از طریق ادغام Unstoppable Domains با Brave، سازندگان می‌توانند محتوای غیرمتمرکز را با دامنه‌ای که کاملاً مالک و کنترل آن هستند بسازند – یا نزدیک به 30000 وب‌سایت و تعداد زیادی را که با استفاده از دامنه غیرقابل توقف ایجاد شده‌اند کاوش کنند. اکنون، ما در حال تعمیق ادغام خود فراتر از کریپتو هستیم تا دامنه‌های سطح بالای بیشتری را شامل شود – از جمله nft.، .x، .wallet، بیت‌کوین.، بلاک‌چین، و .dao.

در طول 50 سال گذشته، اینترنت دنیای ما و نحوه ارتباط ما را متحول کرده است. اما امروزه، بیشتر مردم هنوز با استفاده از آدرس‌های Web2 که اجاره‌ای هستند، در اینترنت گشت و گذار می‌کنند. با دامنه‌های شجاع و غیرقابل توقف، راه‌اندازی یک وب‌سایت غیرمتمرکز نمی‌تواند آسان‌تر باشد، و به مردم جایگزینی برای اجاره دامنه‌های Web2 می‌دهد. دامنه‌های غیرقابل توقف مادام العمر بدون هزینه تمدید متعلق به شما هستند و خطر از دست دادن دامنه را به دلیل فراموش کردن تمدید یا به دلیل اینکه ثبت‌کننده آن را حذف می‌کند، از بین می‌برد.

برندان ایچ، مدیرعامل و یکی از بنیان‌گذاران Brave، گفت: «همراه با Unstoppable، ما به افراد بیشتری این قدرت را می‌دهیم که محتوا تولید کنند و اینترنت را بدون به خطر انداختن حریم خصوصی یا استقلال خود کاوش کنند. ما مشتاقیم دسترسی به وب غیرمتمرکز را برای 60 میلیون کاربر خود گسترش دهیم و به اولین اینترنت برای حفظ حریم خصوصی کمک کنیم که در آن مردم مالکیت داده‌های خود را داشته باشند.»

سندی کارتر، SVP و رئیس Channel of Unstoppable Domains گفت: “Web3 آینده است و با Brave، ما دسترسی به وب غیرمتمرکز را گسترش می‌دهیم و راه‌های بیشتری را برای ایجاد هویت آنلاین به مردم ارائه می‌دهیم.” مرورگر Brave’s Web3-ready ساخت وب‌سایت‌هایی را امکان‌پذیر می‌سازد که به طور کامل متعلق به مردم هستند و از شرکت‌های بزرگ فناوری اجاره نمی‌شوند.»

از طریق ادغام Brave با Unstoppable Domains، دامنه‌هایی مانند Sandy.nft و Brad.crypto درست مانند آدرس‌های Web2 معمولی عمل می‌کنند، اما در سیستم فایل بین سیاره‌ای (IPFS)، یک شبکه غیرمتمرکز و همتا به همتا، میزبانی می‌شوند. Brave یک مرورگر آماده برای Web3 با پشتیبانی بومی برای IPFS ارائه می‌کند، به این معنی که برای دسترسی به سایت‌های غیرمتمرکز نیازی به انجام هیچ قدم اضافی یا دانلود نرم‌افزار اضافی ندارید. پیمایش به URL IPFS به سادگی کلیک کردن روی یک پیوند یا چسباندن آن در نوار آدرس مرورگر Brave است. پشتیبانی بومی برای IPFS یک زیرساخت کلیدی برای ارائه وب‌سایت‌های واقعاً غیرمتمرکز است که در آن دامنه و محتوای وب کاملاً متعلق به کاربر است و در شبکه‌ای از گره‌ها توزیع می‌شود.

یک دامنه، امکانات بی پایان

دامنه غیرقابل توقف هویت شما برای Web3 است – می‌توانید از آن برای دریافت پرداخت‌های ارزهای دیجیتال، ورود یکپارچه به برنامه‌ها، ارسال و دریافت ایمیل‌ها، و اکنون، برای ایجاد حضور Web3 خود از طریق یک وب‌سایت شخصی استفاده کنید. سازندگان اکنون می‌توانند با ایجاد یک وب‌سایت غیرمتمرکز با هر دامنه غیرقابل توقف، هویت خود را در Web3 بسازند.

با Unstoppable Domains و Brave می‌توانید:

  • یک وبلاگ شخصی یا پست رهبر فکری بسازید (TimDraper.crypto)
  • NFT خود را راه‌اندازی کنید و برای انجمن خود محتوا ایجاد کنید (DeadHeads.NFT)
  • الهام بخش آینده بازی (bizesports.x)
  • محتوای آموزشی بسازید و علایق خود را به نمایش بگذارید (Hashoshi.crypto)
  • از جامعه خود حمایت کنید و در یک مکان جمع کنید (UnstoppableWow3.x)
  • پادکست رمزنگاری خود را به نمایش بگذارید (0xJosh.NFT)
  • یک پلتفرم برای به اشتراک گذاشتن دانش خود با جهان ایجاد کنید (CryptoMoonWalkers.x)

وب‌سایت غیرمتمرکز خود را بسازید

آیا علاقه‌مند به ساخت وب‌سایت غیرمتمرکز خود هستید؟ با برش دامنه Unstoppable خود شروع کنید. هنگامی که دامنه شما برش داده شد، می‌توانید یک هش IPFS موجود اضافه کنید، HTML را مستقیماً از سایت Unstoppable Domains آپلود کنید یا یک وب‌سایت جدید از طریق وب سازهای Web3 مانند Pazly ایجاد کنید. سپس، شما آماده راه‌اندازی یک سایت Web3 و استفاده از آن به عنوان وب‌سایت شخصی خود یا یک نسخه پشتیبان غیرمتمرکز برای وب‌سایت خود هستید. هیچ هزینه‌ای برای انتشار یک وب‌سایت با دامنه NFT شما وجود ندارد – Unstoppable هزینه‌های گاز برای میزبانی را پوشش می‌دهد. همچنین نیازی به پرداخت هزینه برای یک شرکت میزبان جداگانه ندارید، که می‌تواند تا 200 دلار در سال در فضای Web2 هزینه داشته باشد. در Changetheweb.x بیشتر بیاموزید – حتما از مرورگر Brave برای دسترسی استفاده کنید.

ما بر روی ساخت ابزار برای دامنه‌های NFT تمرکز کرده‌ایم – Unstoppable Domains اخیراً یک برنامه تلفن همراه جدید برای مدیریت هویت Web3 راه‌اندازی کرده است که با Skiff یکپارچه شده است تا به دارندگان دامنه ایمیل‌های رمزگذاری شده سرتاسر ارائه دهد، و اکنون، ما این کار را حتی آسان‌تر می‌کنیم. از دامنه خود برای ساخت یک وب‌سایت شخصی استفاده کنید. ما خوشحالیم که این گام را به سمت وب غیرمتمرکزتر برداریم و به افراد بیشتری کمک کنیم تا هویت Web3 خود را بسازند.

منبع
cryptomentor

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا