اخبار ان‌اف‌تی NFTاخبار متاورس و گیم‌فایاخبار وب3

وقتی ب‌ام‌و متاورس می‌سازد

شرکت خودروساز BMW به دنیای متاورس وارد شد.

آینده منتظر نمی‌ماند. حتی برای صنعت خودرو. Joytopia یا متاورس ب‌ام‌و یک دنیای برند کاملا دیجیتال است که امکان تعامل و ارتباط تنگاتنگ با مخاطب را فراهم می‌کند و با وضوح فول‌اچ‌دی بر روی انواع دستگاه‌ها از هر نوع (رایانه شخصی، تبلت یا گوشی هوشمند)، رایگان و بدون ثبت‌نام قابل دسترسی است.

پس از یک حضور موفق در IAA 2021، گروه BMW به همراه جِرنی (Journee) بار دیگر متاورس زیبای خود یعنی Joytopia را در نمایشگاه CES لاس وگاس افتتاح کردند.

دنیایی را تصور کنید که دیگر محدودیت فیزیکی ندارد. برنها و شرکت‌ها می‌توانند با ایجاد فضایی الهام بخش برای رویدادهای مهم و در یک همکاری با برند BMW، متاورس ب‌ام‌و را به سطح بعدی برسانید و یک تجربه چندحِسی برای کاربران و مشتریان خود بوجود آورند.

شرکت‌ها و برندها در جویتوپیا می‌توانند به کاربران خود در سراسر جهان این فرصت را بدهند تا ایده‌ها، مفاهیم و دیدگاه‌های گروه BMW در خصوص تجربه رانندگی را بازآفرینی کنند. به طور مثال اگر کاربرانشان حتی نمی‌توانند به لاس وگاس سفر کنند، مستقیماً در مرورگر گوشی موبایل، تبلت یا رایانه شخصی خود و در محیط مجازی متاورس ب‌ام‌و این کار را انجام می‌دهند!

Journee راه حل های پیشرفته و شیکی ارائه می دهد که افراد را در فضای مجازی به روشی انقلابی به هم متصل می‌کند. متاورس جرنی از طریق همکاری با برندها و کسب‌وکارها، متاورس‌های ماندگار و مطمئن آینده را در محیط وب۳ امکان پذیر می‌کند.

ابعاد واقعی در متاورس ب‌ام‌و

ابعاد واقعی بی‌ام‌و
ابعاد واقعی بی‌ام‌و

خودروی متاورسی بی‌ام‌و که آن را Dimensions of Real (به معنای ابعاد واقعی) نامگذاری کرده است در نمایشگاه CES 2022 رونمایی شد. این خودروی مجازی آواتارها را فراتر از حرکت فیزیکی از نقطه ۱ به ۲، به سفری چند بعدی و چندحسی در فرادنیا می‌برد.

ابعاد واقعی بی‌ام‌و با همکاری جرنی و دیزاین‌وُرکس توسعه یافته است. به جای یک ماشین واقعی، مفهوم یک وسیله نقلیه مجازی را بازتعریف و کاربران را به سفری چندحسی دعوت می‌کند. کاربران به صورت دیجیتال در زمان و مکان در متاورس ب‌ام‌و سفر می‌کنند. فعالین حاضر در متاورس ب‌ام‌و می‌توانند با پیوند تجربیات گذشته با چیزهای جدید و غیرمنتظره، تعریفی جدید از وسیله نقلیه ارائه دهند.

در دنیای دیجیتال BMW، یک تجربه سفارشی را از طریق سه دنیای تعاملیِ چندبعدی میسر می کند: آرامش در بُعد اول، اعتماد به نفس در بعد دوم و شادی در بعد سوم. عبارات سورئال و هنرمندانه ای که وسیله نقلیه را به قلمروهای جدید و متمایز می‌کشاند. این چشم انداز مفهومی جسورانه، ارتباط طبیعی بین راننده و وسیله نقلیه را به سطح بعدی می‌برد. این نشان می‌دهد که چگونه در آینده نزدیک، ارتباط و تعامل مشتری با خودرو کاملاً شهودی خواهد بود.

آدریان ون‌هویدونک، رئیس گروه طراحی BMW در باره متاورس بی ام دبلیو گفته است:

بی ام دبلیو همیشه مرزهای فناوری و طراحی را به طور همزمان جابجا کرده است. ما خود را وقف خلق محصولات و تجربیات انسان محور برای همه حواس می کنیم.

هولگر هامف، رئیس DESIGNWORKS نیز درباره متاورس بی ام دبلیو می‌گوید:

آینده دیجیتال ما نیازمند دانش و توانایی کار در رشته های مختلف است. به عنوان استودیوی پیشرفتهٔ طراحی گروه بی‌ام‌و، دیزاین ورکس از ارائه تجربه‌ای چندحسی که قبلاً دیده نشده بود و همچنین بازتعریف مفهوم خودرو هیجان‌زده است.

برای مطالعه بیشتر در خصوص این متاورس هیجان انگیز می‌توانید به مطلب زیر مراجعه نمائید:

جویتوپیا متاورس BMW

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا