اخبار بلاکچیناخبار صرافی‌های رمزارز

لایه دوی کوین‌بیس معرفی شد

لایه دوی کوین‌بیس معرفی شد

کوین‌بیس اخیراً از Base، شبکه لایه ۲ اتریوم خود رونمایی کرده است. این شرکت می‌گوید که Base خانه جدیدی برای محصولات زنجیره‌ای Coinbase و یک اکوسیستم باز برای میلیون‌ها برنامه غیرمتمرکز جدید خواهد بود. Base یک Ethereum L2 ایمن، کم‌هزینه و مناسب برای توسعه‌دهندگان است که برای آوردن میلیاردها کاربر بعدی به web3 ساخته شده است. توسعه دهندگان می توانند از امروز در base.org شروع به ساخت بر روی Base کنند.

Base یک شبکه Ethereum Layer 2 (L2) است که راهی امن، کم‌هزینه و مناسب برای توسعه‌دهندگان را برای هر کسی، در هر کجا، برای ساخت اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز یا «dapps» روی بلاکچین ارائه می‌دهد. Base با امنیت و مقیاس‌پذیری ساخته شده است که برای تقویت برنامه‌های غیرمتمرکز خود به آن نیاز دارید.

بیس ساخت برنامه های غیرمتمرکز با دسترسی به محصولات، کاربران و ابزارهای Coinbase را آسان می‌کند. ادغام یکپارچه محصولات کوین‌بیس، رمپ‌های آسان فیات و ابزارهای خرید قدرتمند، توسعه‌دهندگان را قادر می‌سازد تا به بیش از 110 میلیون کاربر تأیید شده خدمت ارائه دهند و به دارایی‌های 80 میلیارد دلاری روی پلتفرم در اکوسیستم کوین‌بیس دسترسی داشته باشند.

Base معادل EVM کامل را با کسری از هزینه ارائه می‌دهد و متعهد به پیشبرد پلتفرم توسعه‌دهنده است. تراکنش‌های بدون هزینه را برای dapp‌های خود با APIهای توسعه‌دهنده آسان برای حساب خود تنظیم کنید، و برنامه‌های چند زنجیره‌ای را به‌طور ایمن با پل‌های با کاربری آسان بسازید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا