اخبار وب3

اتحادیه ثبت دامنه‌های بلاکچینی W3DA شروع به کار کرد

ثبت دامنه وب‌سایت‌های غیرمتمرکز فراگیرتر شد

این اتحادیه (Web3 Domain Alliance – W3DA) یک سازمان تحت رهبری اعضا و عضو محور است که به بهبود فضای فناوری و سیاست عمومی برای کاربران خدمات نامگذاری بلاکچین اختصاص دارد

ماموریت اتحادیه W3DA

این اتحاد برای ترویج توسعه اکوسیستم نامگذاری بلاک‌چین و عملکرد ثبت دامنه بلاک‌چین با و در سراسر برنامه‌های وب مبتنی بر بلاک‌چین و سنتی است.

W3DA به پیشرفت فناوری ثبت دامنه بلاک‌چین و همچنین حفاظت از مصرف‌کننده با اطمینان از قابلیت همکاری ثبت دامنه بلاک‌چین اختصاص دارد.

اتحاد دامنه Web3 بر این باور است که دامنه‌های سطح بالای وب3 عمومی مبتنی بر بلاکچین (“TLD”) که توسط یک سازمان خاص توسعه یافته و به بازار عرضه می‌شوند، دارایی معنوی هستند و فعالین صنعت باید به حقوق مالکیت معنوی کلیه خدمات نام‌گذاری بلاکچین به نفع مصرف‌کنندگان و همچنین برنامه‌هایی که می‌خواهند از عملکرد دامنه بلاکچین پشتیبانی کنند، احترام بگذارند.

تعهدات اعضای اتحادیه W3DA

به عنوان عضوی از W3DA ، شرکت‌ها تعهدات زیر را می‌دهند:

  • پیروی از اصول W3DA مبنی بر توسعه فضاهای نام دامنه بلاک‌چین منحصر به فرد و قابل تعامل، دامنه‌های NFT، و حمایت از حفاظت قانونی و پذیرش بازار فضای نام بلاک‌چین.
  • رای محافظت از کاربران و تلاش برای توسعه سیستم‌های نام‌گذاری دامنه NFT سازگار، از طریق اجتناب داوطلبانه از تداخل و تشابه دامنه‌ها با سیستم‌های نام‌گذاری موجود Web3.
  • برای دفاع از موضع سیاستی صاحبان یا اپراتورهای ثبت دامنه NFT تا بتوانند حقوق علامت تجاری را در TLD‌های web3 خود از طریق اولین استفاده تجاری با نفوذ به بازار ایجاد کنند.
  • برای محافظت از حقوق مالکیت معنوی اتحادیه، از جمله حقوق علامت تجاری، در TLD‌های web3 اتحادیه.
  • برای همکاری با سایر اعضای W3DA برای ارتقای پیشرفت مواضع سیاستی W3DA.
  • برای همکاری با دیگر اعضای W3DA برای حمایت از به رسمیت شناختن دامنه‌های NFT توسط جامعه گسترده‌ای از سهامداران و عموم مردم.
منبع
mahdibml

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا