بررسینسل سوم وب

شجاع در برابر دیگران

مقایسه Brave با سایر مرورگرها

بهترین حریم خصوصی آنلاین

به صورت خصوصی مرور کنید. جستجوی خصوصی و فناوری بزرگ را کنار بگذارید.

پیگیری آنلاین را متوقف کنید

به طور پیش فرض، Brave ردیاب‌ها و تبلیغات وحشتناک را در هر وب‌سایتی که بازدید می‌کنید مسدود می‌کند. و این چیزی است که در آن تبلیغات شما را در سراسر وب دنبال می‌کنند؟ ما آن را نیز مسدود می‌کنیم.

 

حریم خصوصی آنلاین ساده شده است

تمام خوبی‌های مسدود کردن تبلیغات، پنجره‌های ناشناس، جستجوی خصوصی، حتی VPN. همه در یک دانلود.

تعویض در 60 ثانیه

به سرعت نشانک‌ها، برنامه‌های افزودنی، حتی رمزهای عبور ذخیره شده را وارد کنید. این بهترین مرورگر قدیمی شماست، فقط ایمن تر. و تنها یک دقیقه طول می‌کشد تا تغییر دهید.

 

برنامه فوق العاده جدید

Brave جستجوی واقعاً مستقل، تماس‌های ویدیویی رایگان، فهرست‌های پخش آفلاین، حتی یک فید خبری قابل تنظیم را به ارمغان می‌آورد. همه کاملا خصوصی همه چیز به برنامه فوق العاده مرورگر شما.

 

حریم خصوصی می‌توانید ببینید

بدون تبلیغات و ردیاب‌های وحشتناک به معنای چیزهای کمتر (قابل مشاهده یا پنهان) در سایت‌هایی است که بازدید می‌کنید. و این به معنای بارگذاری سریعتر صفحه، عمر باتری بهتر، حتی صرفه جویی در داده‌های تلفن همراه است.

 

حریم خصوصی آنلاین به طور پیش فرض: Brave در مقابل سایر مرورگرها

 

خصوصیات پیشرفته

فقط برای حفظ حریم خصوصی اینجاست؟ ما تو را گرفتیم فقط دانلود کنید و لذت ببرید…
تجربه سفارشی بیشتری می‌خواهید؟ Brave سفارشی سازی‌های عالی نیز دارد:

امنیت پیشرفته

ادغام داخلی IPFS، مسیریابی پیاز با Tor، لیست فیلترهای سفارشی، و ویژگی‌های امنیتی بیشتر.

جوایز Brave

با شرکت در تبلیغات شخص اول و حفظ حریم خصوصی، توکن‌های رمزنگاری را برای توجه خود به دست آورید.

کیف پول کریپتو

کیف پول ایمن و بومی مرورگر برای خرید، ذخیره، ارسال و مبادله دارایی‌های رمزنگاری شما.

 

آیا مرورگر Brave ایمن است؟

Brave یکی از امن‌ترین مرورگرهای موجود در بازار امروز است. تبلیغات و ردیاب‌های تهاجمی حریم خصوصی را مسدود می‌کند. ذخیره‌سازی داده‌های شخص ثالث را مسدود می‌کند. از اثر انگشت مرورگر محافظت می‌کند. هر صفحه وب ممکن را برای ایمن کردن اتصالات https ارتقا می‌دهد. و همه اینها را به صورت پیش فرض انجام می‌دهد.

همچنین از هسته وب منبع باز Chromium ساخته شده است که به مرورگرهای مورد استفاده میلیاردها نفر در سراسر جهان قدرت می‌دهد. این کد منبع مسلماً توسط محققان امنیتی بیشتر از هر مرورگر دیگری تأیید شده است. به طور خلاصه، نه تنها استفاده از Brave ایمن است، بلکه تقریباً از هر مرورگر دیگری ایمن تر است..

چگونه Brave را دانلود و نصب کنم؟

Brave تقریباً در تمام رایانه‌های رومیزی (ویندوز، macOS، لینوکس) و تقریباً هر دستگاه تلفن همراه (اندروید و iOS) در دسترس است. برای شروع، به سادگی مرورگر Brave را برای دسکتاپ ، اندروید یا iOS دانلود کنید.

آیا Brave VPN دارد؟

آره! Brave Firewall + VPN از هر کاری که به صورت آنلاین انجام می‌دهید، در کل دستگاه خود، حتی خارج از مرورگر Brave محافظت می‌کند . در حال حاضر برای دستگاه‌های تلفن همراه اندروید و iOS در دسترس است و در آینده بسیار نزدیک روی دسکتاپ نیز در دسترس خواهد بود.

Brave به چه زبان‌هایی در دسترس است؟

مرورگر Brave به تقریبا 160 زبان در همه، از جمله چهار گویش مختلف چینی در دسترس است. Brave Search در حال حاضر به زبان‌های انگلیسی، فرانسوی، آلمانی، ژاپنی و اسپانیایی با پشتیبانی از بسیاری از زبان‌های دیگر به زودی در دسترس است.

چه کسی صاحب Brave است؟

Brave Browser، Brave Search و تمام ویژگی‌های مختلف آن‌ها توسط Brave Software Inc، یک شرکت مستقل و خصوصی ساخته شده‌اند. Brave وابسته به هیچ شرکت فناوری دیگری نیست و هر روز برای مبارزه با نقض وحشتناک حریم خصوصی Big Tech کار می‌کند. Brave برای کمک به افراد واقعی وجود دارد، نه یک شرکت فناوری بی چهره.

آیا Brave منبع باز است؟

آره. مرورگر Brave بر روی هسته وب منبع باز Chromium ساخته شده است و کد مشتری خودمان تحت مجوز عمومی Mozilla 2.0 منتشر شده است.

Brave چگونه با Chrome مقایسه می‌شود؟

به زبان ساده، مرورگر Brave 3 برابر سریعتر از Google Chrome است. با مسدود کردن همه تبلیغات و ردیاب‌های متجاوز به حریم خصوصی به‌طور پیش‌فرض، موارد کمتری برای بارگیری در هر صفحه وب که بازدید می‌کنید وجود دارد. این بدان معناست که صفحات بسیار سریع‌تر بارگیری می‌شوند و باعث صرفه‌جویی در زمان، هزینه و عمر باتری شما می‌شود. همچنین به این معنی است که شما در فضای آنلاین بسیار امن‌تر هستید

آیا Brave رایگان است؟

بله، Brave برای استفاده کاملا رایگان است. برای شروع به سادگی مرورگر Brave را برای دسکتاپ ، اندروید یا iOS دانلود کنید. همچنین می‌توانید از Brave Search به صورت رایگان از هر مرورگری در search.brave.com استفاده کنید یا آن را به عنوان موتور جستجوی پیش فرض خود تنظیم کنید .

Brave همچنین دارای برخی ویژگی‌های عالی و مبتنی بر اشتراک است، از جمله Brave Talk Premium و Brave Firewall + VPN .

BAT چیست و چگونه آن را کسب کنم؟

BAT مخفف Basic Attention Token است. BAT یک دارایی رمزنگاری و یک بخش کلیدی (اما کاملا اختیاری) از اکوسیستم Brave Rewards است. در اینجا نحوه کار آن آمده است:

Brave Rewards به شما این امکان را می‌دهد که هنگام مرور، تبلیغات شخص اول و محافظ حریم خصوصی را مشاهده کنید (این تبلیغات از شبکه Brave Private Ads هستند). اگر بخواهید آنها را مشاهده کنید، از طریق برنامه Brave Rewards ، BAT دریافت می‌کنید .

شما می‌توانید BAT را مانند هر دارایی رمزنگاری دیگری نگه دارید یا از آن برای انعام ناشران محتوای مورد علاقه خود استفاده کنید. Brave حتی یک راه امن برای ذخیره BAT (و هر دارایی رمزنگاری دیگر) با Brave Wallet به شما می‌دهد . و باز هم، Brave Rewards یک برنامه کاملا اختیاری است.

سایر شرکت‌های فناوری اطلاعات شما را می‌دزدند تا تبلیغات بفروشند – برای آنها، شما محصول هستید. Brave متفاوت است. ما فکر می‌کنیم توجه شما ارزشمند است (و خصوصی!)، و باید سهم عادلانه‌ای از درآمد را برای هر تبلیغاتی که برای مشاهده انتخاب می‌کنید به دست آورید. این سهم منصفانه در BAT پاداش داده می‌شود.

منبع
cryptomentor

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا